منتديات روزي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلشات روزيدخول
المواضيع الأخيرة
» مدمنوا النت
نقاش بين زوج وزوجته Icon_minitimeالأحد سبتمبر 28, 2008 2:50 am من طرف nona

» نقاش بين زوج وزوجته
نقاش بين زوج وزوجته Icon_minitimeالأحد سبتمبر 28, 2008 2:04 am من طرف nona

» في مثل هذا اليوم افترقنا
نقاش بين زوج وزوجته Icon_minitimeالسبت سبتمبر 27, 2008 11:36 pm من طرف nona

» هل تعرف متى يموت قلبك
نقاش بين زوج وزوجته Icon_minitimeالسبت سبتمبر 27, 2008 11:13 pm من طرف nona

» صرصور يتسبب في توبة فتاه
نقاش بين زوج وزوجته Icon_minitimeالسبت سبتمبر 27, 2008 10:45 pm من طرف nona

» سجل دخولك بالصلاة على النبي صلى الله عليه وسلم
نقاش بين زوج وزوجته Icon_minitimeالسبت سبتمبر 27, 2008 9:31 pm من طرف دانا

» حشيش نانسي عجرم وهيفاء وهبي
نقاش بين زوج وزوجته Icon_minitimeالسبت سبتمبر 27, 2008 9:09 pm من طرف دانا

» نسخر منه..ولكن..!!
نقاش بين زوج وزوجته Icon_minitimeالسبت سبتمبر 27, 2008 8:48 pm من طرف دانا

» اختبار عمى الالوان
نقاش بين زوج وزوجته Icon_minitimeالسبت سبتمبر 27, 2008 8:39 pm من طرف دانا

» لعبة الصراحه راحه ادخل يله والعب معانا
نقاش بين زوج وزوجته Icon_minitimeالسبت سبتمبر 27, 2008 8:27 pm من طرف دانا

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
**mora**
نقاش بين زوج وزوجته I_vote_rcapنقاش بين زوج وزوجته I_voting_barنقاش بين زوج وزوجته I_vote_lcap 
دانا
نقاش بين زوج وزوجته I_vote_rcapنقاش بين زوج وزوجته I_voting_barنقاش بين زوج وزوجته I_vote_lcap 
بنت روشه
**razan**
bebo
nona
hazem_2009
nashwa
ملكه جمال العالم العربي
hofy

نقاش بين زوج وزوجته

كاتب الموضوعرسالة
nona
روش شادد حيلو
روش شادد حيلو
nona

انثى
المزاج : قرفانه في عشتي
درجة النشاط :
نقاش بين زوج وزوجته Left_bar_bleue50 / 10050 / 100نقاش بين زوج وزوجته Right_bar_bleue

نقاش بين زوج وزوجته Empty
مُساهمةموضوع: نقاش بين زوج وزوجته   نقاش بين زوج وزوجته Icon_minitimeالأحد سبتمبر 28, 2008 2:04 am

االزوجه:ايه رايك يا حبيبي نقضي شهر العسل في باريس
االزوج:ليه متجوزه مليار دير يا هانم
االزوجه:لا يا حبيبي بس يعني انت عايزني اقضي شهر العسل بتاعي فين
االزوج:شفتي انتي نيتك سوده ازاي بتقولي شهر العسل بتاعي يعني بتاعك انتي يعني انا اكع وانتي تنبسطي علي فكره يا هانم الزريبه الي احنا هنقضي فيها شهر البصل دي انتي كمان هتدفعي تلاتربع الفلوس
االزوجه:طيب ماشي بس هنقضي شهر العسل فين وانا راضيه بكل حاجه
االزوج:هو مكان واحد مفيش غيره
االزوجه:استني قول حاجه تكون فيها ميه انزل فيها ماشي يا حبيبي
االزوج:ماشي يا حبيبتي مهو انت هتبقي في الميه ماشي بصي يا ستي انتي هتروحي علي التراعه الي في البلد الي الستات بتغسل فيه المواعين ماشي يا حبيبتي
االزوجه kada ايه الي انت بتقولوا ده يا حبيبي مينفعش نقضي شهر العسل في المكان المقرف ده
االزوج:امال عيزاني اجيب فلوس منين للمصيف ده اذا كان انا مخلص فلوسي كلها علي الشبكه الي انتي متنيله لبساها
:ادي والفيلا الي انتي اختاريتيها والمهر الي انتي قطمتي وسطي بيه وكمان عيزاني ادفع مصاريف البتاع الي انتي بتقولي عليه ده
االزوجه :خلاص خلاص انا هدفع مصاريف شهر العسل بس لما نخلص شهر العسل هتصرف عليا منين
االزوج:مهو انا اخدت جبنه وزتون من ماما بالقسط عما اكسب فلوس من الشغل
االزوجه :خلاص خلاص تحب باه يا حبيبي تقضي شهر العسل فين قول اي حته وانا موافقه
االزوج:في امينا يا حبيبتي
االزوجه:ايه ايه امينا دي انشاء الله
االزوج:اىلي فيها بحر وبيروحها الننثلين دي والمغنيات اصلي عايز اتصور مع اليسا ونانوسه وهيفاء الهايفه ايه رايك
االزوجه :اه قصدك مرينا ماشي بس يعني انت عايز تروحا علشان الستات دول ماشي ماشي طلقني باه
االزوج:ماشي بس هاتي فلوس امينا
االزوجه: kada ده انت بجح بجاحه انا مش عارفه انا كت هعيش معاك ازاي ده انت جاهل طلقني طلقني طلقني wedding wedding وبهذه الطريقه انفصل الزوج والزوجه wedding wedding

نقاش بين زوج وزوجته
صفحة 1 من اصل 1